Viešųjų ryšių specialistės S. Tenytės pranešimo „Efektyvi pedagogų ir tėvų komunikacija: kodėl kalbėtis apie vaikų sveikatą būtina?“ pagrindinė žinutė ugdymo specialistams – nenaudoti „tarpdurio efekto“ (angl. The Doorway Effect) principo komunikacijoje su tėvais apie vaiko sveikatą. Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo įstaigose svarbu aktualizuoti vaikų sveikatos temą komunikuojant apie tai nuosekliai ir nuolat, dėmesingai ir atsakingai, nepaliekant to pokalbiams tarpduriuose, skubant, ypač, kada kalba eina apie ilgalaikėje perspektyvoje stebimus galimos fizinės ir emocinės vaiko sveikatos sutrikimus.
Abiejų pranešėjų pristatymuose nuskambėjo mintis, kad ugdymo specialistai nediagnozuoja ligos, tačiau gali laisvai komunikuoti tėvams apie fizinius arba emocinius vaiko sveikatos pokyčius – jų įžvalgos ir rekomendacijos svarbios, nes praleisdami daug laiko su vaikais jie gali nuosekliai sekti / pastebėti pokyčius vaiko elgsenoje ir savijautoje, pedagogų turimos kompetencijos, leidžia pastebėti detalesnius vaiko elgsenos, būsenos pokyčius, ugdymo specialistų įžvalgos – naudingos ir reikšmingos sveikatos specialistams. Neabejojame, kad gera vaiko sveikata ir savijauta reikšmingai susijusi su jo ugdymo pasiekimais, todėl renginio organizatoriams dėkojame už platų požiūrį ir kvietimą tapti prasmingos konferencijos dalimi.