Technologijų įmonės siūlo dirbtinio intelekto platformas sveikatos priežiūrai, pateikia atsakingo diegimo planus


Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.

LAS VEGAS – didžiausių Amerikos technologijų įmonių vadovai šiemet atvyko į HLTH konferenciją ir pažadėjo vadovauti kitam sveikatos priežiūros dirbtinio intelekto inovacijų etapui.

AI produktai, kuriuos siūlo tokios kompanijos kaip G„oogle“, „Microsoft“, „Amazon“, „GE Healthcare“ ir „Nvidia“, žada padėti sistemoms išspręsti įvairias problemas – nuo ​​dokumentacijos laiko sutrumpinimo iki operacinės grafiko optimizavimo. Technikos vadovai teigia, kad jie perėjo į ankstesnes AI įrankių iteracijas, kurios dažniausiai buvo vieno taško sprendimai, kad pasiūlytų platforminius sprendimus, kurie gali būti pritaikyti prie individualios sveikatos sistemos poreikių.

„Mes tikrai esame vingio taške“, – sakė Sally Frank, „Microsoft“ sveikatos ir gyvybės mokslų lyderė visame pasaulyje.

Tačiau nors technologijų įmonės siekia parduoti savo produktus sveikatos sistemoms ir paslaugų teikėjams, vadovai nesutaria, kaip atsakingai pasiūlyti naująsias technologijas pramonei ir ar gydytojai yra taip pat pasirengę naujoms priemonėms.

„Bet koks įvertinimas, kurį atliekame pamatų modelio lygmeniu, yra tik pirmasis projektas“, – sakė Gregas Corrado, „Google Research“ vyresnysis direktorius ir „Google Brain Team“ įkūrėjas. „Tai turi būti pradininkė sveikatos priežiūros sistemos, kurios nori ir gali atlikti mokslinius tyrimus vietoje, o ne kiekviena sveikatos sistema gali tai padaryti.

Technologijos įmonės pabrėžia platforminį požiūrį

Technologijų įmonės pristato save kaip sveikatos priežiūros organizacijų partnerius dirbtinio intelekto kūrimo srityje, siūlydamos didelę produktų kūrimo ir testavimo patirtį.

Tačiau HLTH technologijų vadovai perspėjo, kad jie retai nurodo sveikatos sistemoms, kaip turėtų taikyti AI.

„Google“ nėra sveikatos priežiūros paslaugų teikėja, ir mes nenorime tapti sveikatos priežiūros paslaugų teikėju“, – sakė Corrado.

Vadovas teigė, kad dirbtinio intelekto naudojimo atvejai turėtų būti tiesiogiai iš sveikatos sistemų. Technologijų įmonės yra kaip puslaidininkių lustų gamintojai – jos gamina daug išteklių reikalaujančią vertingą žaliavą – šiuo atveju – didelį kalbos modelį, o sveikatos priežiūros pramonė tai taiko, sakė Corrado.

„Mūsų kuriamos technologijos turėtų būti tokios, kurios leistų sveikatos priežiūros organizacijoms sugalvoti ir kurti savo ateitį šioje erdvėje“, – sakė jis.

„Google“ dirbo su sveikatos sistemomis, įskaitant Klivlando kliniką ir bendruomenės sveikatos sistemas, siekdama bandomųjų technologijų, pradedant nuo konkrečios sveikatos priežiūros debesijos paslaugų platformos ir baigiant dokumentacijos įrankiu, ieškančiu elektroninių sveikatos įrašų.

Kitos technologijų įmonės, tokios kaip „Microsoft“, sukūrė panašias partnerystes, skatinančias sveikatos sistemas pritaikyti savo dirbtinio intelekto sprendimus.

Tai pažadas atveria duris pro „pasirinktus“ įrankius, išsprendžiančius „paprastus naudojimo atvejus“, – sakė Keesas Hertoghas, „Microsoft“ sveikatos ir gyvybės mokslų produktų rinkodaros viceprezidentas.

Spalio mėnesį „Microsoft“ pareiškė, kad tai palengvins sveikatos sistemų darbą tiesiogiai kurti savo AI įrankius. Bendrovė taip pat naudoja svertą generatyvus dirbtinis intelektas, padedantis sveikatos sistemoms tvarkyti savo nestruktūrizuotus duomenis, taip pat vaizdo gavimo ir medicininio vaizdo duomenis, kad klientai galėtų „sukurti savo antruosius pilotus, savo AI agentus“, sakė Hertoghas..

Pasak Billo Fera, pagrindinio Deloitte konsultanto, sveikatos sistemos greičiausiai pirmenybę teiks tokioms priemonėms, o ne ankstesnėms.

„Manau, kad hiperskaleriai ir platformų žaidėjai užims erdvę, nes žmonėms bus lengviau daryti savo konstrukcijas ir suprasti, kaip tai padaryti“, – interviu sakė Fera. „Bus perėjimas nuo programų prie mūsų pačių platformų.

Dėl tvirto testavimo poreikio kyla klausimų apie prieigą

Sveikatos priežiūros srityje technologijų įmonės teigia, kad šiuo metu jos nori padėti sveikatos sistemoms valdyti informacijos perteklių. Vadovai teigia, kad įmonių gebėjimas tvarkyti didelius duomenų kiekius rašytinėmis formomis ir vaizdais gali padėti sutrumpinti laiką, per kurį paslaugų teikėjai peržiūri užrašus arba suplanuoja pacientams atlikti svarbias operacijas.

Tačiau skirtingoms dirbtinio intelekto programoms reikalingas įvairus žmogaus priežiūros lygis.

Šiuo metu HLTH technologijų įmonės sutinka, kad visos sveikatos priežiūros AI turėtų turėti žmogų prižiūrėtoją. Kai kurios įmonės pirmiausia sutelkė dėmesį į administracinius AI įrankius, nes jiems reikia mažiau priežiūros. Pavyzdžiui, įmonėje „GE Healthcare“ planavimo įrankiui gali prireikti mažiau priežiūros nei tam, kuris naudojamas vėžio gydymui.

„Tai yra vietos, kuriose manome, kad dirbtinį intelektą galime įdiegti tikrai labai greitai, nes tai nėra tiesiogiai susieta su klinikinių sprendimų palaikymu“, – sakė „GE Healthcare“ generalinis direktorius ir pasaulinis skaitmeninių produktų SVP Abu Mirza. Tai nėra tiesiogiai susieta su sprendimo dėl kažkieno operacijos ir kitų dalykų priėmimu. Čia AI tikrai gali pradėti.

Tačiau kai dirbtinis intelektas yra arti klinikinio sprendimo taško, turi būti atliekami dar patikimesni bandymai, sakė „Google“ Corrado.

Didelis dėmesys buvo skiriamas AI „haliucinacijų“ problemai – kai modelis pateikia atsakymą, kurio negalima pagrįsti šaltinio tekstu.



Source link

Previous post Klaipėdos rajone – dar daugiau nerūkymo zonų
Next post Ką daro mėlynos šviesos akiniai ir kada jie naudingi?

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -