„Abbott“ generalinis direktorius mato CGM „masinės rinkos potencialą“.


Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.

Pagal skaičius

3 ketvirčio pardavimai: 10,64 mlrd

Beveik 5% augimas per metus

Medicinos prietaisų pardavimas: 4,75 mlrd

11,7% augimas per metus

Diabeto priežiūros pardavimai: 1,73 mlrd

17,1% augimas per metus

„Abbott“ generalinis direktorius Robertas Fordas teigė, kad nuolatinio gliukozės stebėjimo erdvė turi „masinės rinkos potencialą“, nes vartotojus ir toliau traukia naujos diabeto technologijos.

Trečiadienio pokalbyje dėl pajamų „Ford“ pristatė pasaulinę CGM rinką, kurioje šiuo metu yra apie 10 milijonų vartotojų, tačiau yra pakankamai galimybių augti. Generalinis direktorius pažymėjo, kad išsivysčiusiame pasaulyje yra apie 100 milijonų žmonių, sergančių cukriniu diabetu, ir apie 500 milijonų visame pasaulyje.

„Tai rinka, kuriai būdingas masinės rinkos potencialas – tol, kol išliekate priekyje technologijų požiūriu, tol, kol išliksite priekyje žvelgiant iš masto perspektyvos, tol, kol išliksite priekyje iš sąnaudų perspektyvos“, – sakė Fordas.

„Ford“ pareiškė tokį komentarą, kai „Abbott“ ketina išplėsti savo ir taip tvirtą diabeto verslą pasiekti naujus vartotojus vienu iš pirmųjų nereceptiniai CGM, vadinami Lingo. „Ford“ nepateikė konkrečių „Lingo“ pardavimų JAV numerių, tačiau teigė, kad pristatymas vyksta gerai, o pradiniai užsakymų rodikliai buvo „daug didesni“ nei JK, kur „Abbott“ pristatė produktą prieš JAV.

„Tiesiog primename, kad su šia technologija mes tikrai sutelkiame dėmesį į labai skirtingą gyventojų skaičių“, – sakė Fordas. „Mes orientuojamės į žmones, kurie neserga diabetu. Taigi tai šiek tiek kitoks… verslo modelis, pardavimo modelis. Tačiau iki šiol matėme tikrai labai didelį ankstyvą susidomėjimą.

Generalinis direktorius nepateikė „Libre Rio“ paleidimo laiko, bendrovės antrasis OTC Gliukozės jutiklis, kai paklausė analitikas. Jutiklį jis pavadino dar viena strėle, kurią Abbottas prireikus galėtų ištraukti anksčiau laiko. Tačiau Fordas pabrėžė, kad didžiausias dėmesys skiriamas „Lingo“ pristatymui.

„Abbott“ taip pat turi standartinį CGM produktą, skirtą diabetu sergantiems žmonėms, vadinamą „Libre“. „Ford“ teigimu, bendrovė dar ne visiškai išleido „Libre 3“. Po to įmonė plėtoja gamybos pajėgumus patiria trūkumą naujojo įrenginio JAV dėl didelės paklausos.

„Ford“ teigė, kad „Abbott“ investavo į naują gamybos liniją ir turi naują gamyklą, ir pridūrė, kad įmonei „einant į kitus metus, visa tai atsiliks“.

Apskritai „Abbott“ diabeto verslas trečiąjį ketvirtį pranešė apie dar ketvirtį tvirto augimo: pajamos siekė 1,73 mlrd. USD, ty maždaug 17% daugiau nei per metus. Kalbant konkrečiai apie CGM, „Ford“ teigė, kad šių įrenginių pardavimai viršijo 1,6 mlrd. USD, o tai per metus išaugo 21%.

Tikėtina, kad ateityje rinkos potencialas ir dabartinis augimo tempas pritrauks dar daugiau konkurencijos.

„Kai turėsite rinką, kuri… (12–13 mlrd. USD), auga 15 proc., žaidėjų tikrai atsiras daugiau“, – sakė generalinis direktorius. „Tačiau mes gerai jaučiamės dėl savo pozicijos ir strategijos, kurią sukūrėme“.



Source link

Previous post Viceministras I. Gaižiūnas: raginame mokyklas ir mokytojus naudotis nemokamai teikiama ekspertine pagalba
Next post Paaiškėjo, kodėl Vilniaus centre – kalėjime užrakintas automobilis

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -