Nuotoliniam pacientų stebėjimui Medicare reikia daugiau priežiūros: OIG

Klausykite straipsnio
4 min

Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.

Trumpa nardymo informacija:

  • Remiantis HHS Generalinio inspektoriaus biuro ataskaita, reguliuotojai turi sustiprinti nuotolinio pacientų stebėjimo „Medicare“ priežiūrą, kad išvengtų sukčiavimo.
  • Maždaug 43% „Medicare“ naudos gavėjų, kuriems buvo suteiktas nuotolinis pacientų stebėjimas, gavo ne viską trys paslaugos komponentai, įskaitant stebėjimo įrenginį, švietimą ir sąranką bei gydymo valdymą.
  • Pasak OIG, „Medicare“ neturi svarbios informacijos apie nuotolinį stebėjimą, už kurį ji moka, pavyzdžiui, kokie duomenys yra stebimi, kokio tipo prietaisus naudos gavėjai naudoja ir kuris teikėjas užsakė paslaugą, o tai apsunkina priežiūros pastangas.

Nardymo įžvalga:

2018 m. „Medicare“ pradėjo kompensuoti paslaugų teikėjams už nuotolinį paciento stebėjimą, kai pacientas naudoja prijungtą medicinos prietaisą, kad bendrintų sveikatos duomenis, pvz., kraujospūdį, su paslaugų teikėjais, kad galėtų valdyti savo būklę.

Nuo to laiko jo naudojimas nuolat didėjo. 2019 m. tik apie 55 000 „Medicare“ mokinių buvo stebimi nuotoliniu būdu, tačiau 2022 m., remiantis OIG ataskaita, šis skaičius išaugo iki daugiau nei 570 000 naudos gavėjų.

Labai išaugo ir paslaugai išleisti pinigai. Analizė parodė, kad 2022 m. mokėjimai buvo daugiau nei 20 kartų didesni, palyginti su 2019 m.

Tačiau daugelis naudos gavėjų negavo visų nuotolinio pacientų stebėjimo komponentų, todėl kyla klausimų, ar paslauga naudojama pagal paskirtį, teigiama OIG ataskaitoje.

Apie 28 % užsiregistravusiųjų arba negavo išsilavinimo, kaip naudotis savo įrenginiu, arba negavo palaikymo jį nustatant, o 23 % užsiregistravusiųjų nebuvo užfiksuoti, kad jie turi prijungtą įrenginį. Remiantis ataskaita, dvylika procentų pacientų nebuvo gydomi, o tai rodo, kad jie gali negauti visų nuotolinio paciento stebėjimo privalumų arba paslauga nebuvo būtina.

Analizė taip pat pažymėjo, kad tiek OIG, tiek CMS anksčiau kėlė susirūpinimą dėl nuotolinio pacientų stebėjimo įmonių sukčiavimo.

Kai kurios įmonės nepageidaujamai skambina naudos gavėjams, kad jie prisiregistruotų gauti paslaugą, kuri niekada nevyksta, arba įmonės gali neturėti pakankamai darbuotojų, kad galėtų veiksmingai stebėti besiregistruojančius asmenis.

Remiantis OIG ataskaita, nuotolinio pacientų stebėjimo priežiūra yra sudėtinga, nes TVS trūksta pagrindinių duomenų. Pavyzdžiui, Medicare ne visada turi išsamios informacijos apie tai, kokia būklė yra stebima, kuris personalas iš tikrųjų teikia paslaugas ir kas užsakė nuotolinį paciento stebėjimą.

„Užsakymų teikėjas yra labai svarbi informacija siekiant užkirsti kelią sukčiavimui ir piktnaudžiavimui bei juos nustatyti“, – teigiama ataskaitoje. „Be informacijos apie užsakymo teikėjus TVS galimybės nustatyti, ar paslaugos yra būtinos medicininiu požiūriu, ir nustatyti didelės rizikos atsiskaitymo modelius taip pat yra ribotos.

OIG rekomendavo CMS įdiegti papildomas apsaugos priemones, susijusias su nuotoliniu pacientų stebėjimu, pavyzdžiui, periodiškai analizuoti teikėjus, kurie dažnai atsiskaito už paslaugą, kai pacientai negauna visų trijų komponentų.

Tačiau nuotolinės sveikatos ir skaitmeninės sveikatos grupės teigia, kad nuotolinis pacientų stebėjimas vis dar yra vertingas pacientams.

Paslauga yra labai svarbus lėtinių ligų valdymo metodas, ypač žmonėms, gyvenantiems nepakankamai aptarnaujamose vietovėse, „Healthcare Dive“ pranešime teigė Kyle’as Zebley, Amerikos telemedicinos asociacijos viešosios politikos vyresnysis viceprezidentas ir „ATA Action“ vykdomasis direktorius.

Net ir esant ažiotažui, susijusiam su nuotoliniu pacientų stebėjimu, naudojimas vis dar yra palyginti mažas, sakė Jennifer Goldsack, Skaitmeninės medicinos draugijos generalinė direktorė. Paslaugos kodavimo modeliai gali atspindėti tai, kad dabartiniai kodai netinka nieko, kas nėra „prižiūrima“, – pridūrė ji.

„Šiuo atveju per daug skubame pereiti prie „sukčiavimo, piktnaudžiavimo ir švaistymo“. Pandemijos metu visi buvo pasiruošę mokytis naujų įrankių ir praktikos krizinėje aplinkoje. Tik nuo pandemijos atsirado laiko ilgai ir strategiškai galvoti apie tai, kaip šios priemonės įtraukiamos į optimizuotą darbo eigą“, – el. paštu sakė Goldsackas. „Mes vis dar dirbame su tuo ir turime skirti tam laiko.”

Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *